vrijdag 28 oktober 2016

Aftellen naar 2017


We gaan bijna aftellen naar 2017 en wat is dan leuker om dat te doen met een zelfgemaakte advent kalender. Deze is niet tot de kerst, maar tot en met oud en nieuw. 

Met de super leuke pillow box heb je in een handomdraai de leukste kalender voor de maand december. Je kunt van alles in de doosjes stoppen, kleine cadeautjes, opdrachtjes, of dingen die je gaat doen in de kerstvakantie. Zo zou je kunnen beginnen op 1 december met: 'Je mag vanavond je schoen zetten'. enz.
Ik heb 31 pillow box doosjes uitgedraaid en die versierd met het Pretty Papers bloc 'Apres Ski', de collectables Elegant numbers en Creatable Anja's circle XL.

Bij de pillow box voor 5 december heb ik het sinterklaas setje gebruikt en voor de Kerstdagen heb ik de kerstsok gebruikt.


Voor Oud & Nieuw heb ik sterren op strookjes mica geplakt en die laten wiebelen. Verder alle pillow boxjes bestempeld.

Alle pillow boxjes zitten op stroken grijs board, deze heb ik eerst beplakt met dessin papier en die hangen allemaal aan een houten hanger.


Gebruikte materiaal:

Elegant numbers
COL1418
Tiny's christmas sockin
CR1256
Heart (basic shape)
CR1351
Pillow box
CR1386
Anja's circle XL
LR0445
Sinterklaas
LR0446
Kerstwensen
CS0979
Christmas Sentiments
CS0980
Sinterklaas
CS0981
Apres Ski
PK9142





  

  



























Organza lint, lichtjes op ijzerdraad en glitter karton.

Lieve groetjes, Irma

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.